Sunday, December 02, 2007


Skin against Skin


Когато сме сами
сме толкова различни.
От тази различност ,
чак ме боли.
различни сме ,
когато прекършваме
думите си
и когато напояваме пръстта
си с този цинизъм.

Знаем цената на всичко ,
а стойността му
е невалидна нас
величина.

Ровя в дълбините
на съзнанието си
и водя люта война
с собствените ми демони.

Пресъхвам
и следващата чаша с съжаление ,
не би унищожила жадата.

Приливите ми ,
ме самопоглъщат
танцувам на лунната светлина
с призраците си.
Сценично съм съвършенна ,
откъм всеки един детайл
за публиката ми.

Опровергавам се
обличам се в
страховете си
и си нарисувах
по добра маска
направих си терапия
забодох игла във
всяка една болежка
с надеждата да
намаля болката.

Дълбоко се съмнявах
да открия , копчето , бутона - червеният.
Да се самоунищожа
да прекъсна жиците на машината ,
на чувствата
на биенето , на сърцето.

Действах опустошително
изчислявах границите
на края
на тялото си.

Още колко време ми трябва
за да се изтрия
заболяха ме пръстите
да тиктакам.

0 коментара: