Friday, December 28, 2007


That Girl

Окъсани детелни
и измачкани листа - моят сън.

Една тиха луна
така неизгряваща
така незалязваща
и странно изградена.

Едно изубено момиче
стоеше там на пътя
само и чуждо за тялото си.

Сприхав и студен - Декември
опровергава измислиците ми ,
надпреварва въздуха
и се шмугва в дробовете.
Сякаш там го чака спасение?
не .. той замръзява всичко
и няма кой да пусне топлината
всичко увяхва.

Защо после съм била
така безразлична
и дори нелогична.
Накланям везните на душата си
и невярващо те гледам.
Един демон се е загнездил в мен
тялото ми - неговия инструмент
като зъл кукловод
си играеше с конците - емоцийте ми.
Словата ми - неговите куршуми
хладно оръжие бях
и гладна за да сломя
гладна за да нараня
гладна за тишина..
един краен транс.

А когато се събудех
от кошмара
се гледах
и не можех да се
оттърся от себе си
очи във моите
пръсти под моите
устни във моите
различно беше?!
различна ли бях
същия ден
различни часовници
показатели
отброяват наказателно
и някак накриво ме гледат.

Онази другата
пак затвори клепачите
нарани я.

не се чуди
защо пак и се обърнаха полюсите
и тръните
бодлива е...

всичко е толкова в миналото
а не мога
да се събудя от
тези кошмари
така нереално ме преследват
и заледяват?

0 коментара: