Sunday, October 29, 2006



I can`t scream


Не мога да викам
очите изразяваха всичко
не мога да плача
нямаше сълзи?
Хора , искаше ми се да ги няма
макар и да бяха целият ми свят
който се изграждаше на поредната лъжа.
Кога не бях сама
или винаги бяс сама
завинаги ли ще е така
сама ли съм?
Нарежи душата ми
с парчета стъкло
нарани създанието в мен
нарани ме?!
Всичко го правят
давай и ти
пренебрегни ме
поне още малко
поне още веднъж
болката няма значение?

Изгубена , че кога се намирах
намирах ли се изобщо
намираше ли се нещо в мен
имаше ли какво да тупти
и то туптеше ли наистина.
Или всичко беше една илюзия
някога някой..някъде
би ли ми показал научил
как за бога да чувствам??


Умирах за да живея
бях ли жива
чаках някой да чуе
да докосне
да разбере
да знае
да мрази
аз да мразя
и усещах
празнота
мислех си че
я запълвам с някой
но целият свят
нямаше значение
просто бях сама
....

0 коментара: