Monday, October 02, 2006

No Hope - 24.11.2005 :P


Колко струва човешката душа?
и колко моменти от живота са щастливи
иде ми от болка да крещя
писна ми от тези дни безкрайно сиви..

Там съм в плен на мойта самота
иска ми се поне за миг да бъда друга
обкована от мрака..обляна в тъмнина
всичко е фалш..проста заблуда.

Тихо е..всичко залято е в черно..във тон
пак умирам..някъде в тъмата плача
не издавам нито звук..дори и стон
сърцето от гърдите изскача.

Гледам отегчено някъде натам
погледът ми във пространството изчезва
духът и той умира сам..
няма спасение..нито надежда.

Хайде...вземи си и мойта душа
всичко друго вече изчезна
нямам чувства ни спомен..единствено мрак
уби светлината дори и копнежа..

Просто призрак съм нямам мечти..
обвита във свойта черна постеля
всичко отиде си..душата някъде в мрака там спи
болката същността ми на две разделя...

Ръката отново кърви..
капки от плътта се отделят
мисли и действия..всичко горчи
няма смисъл нито идея..

0 коментара: