Tuesday, October 31, 2006




Damaged 1


Ако можех да дишам
и да не треперя
ако можеше да не се страхувам
защото знаех , че някой
ще се опита да ми отнеме
чувството на сигурност.
Ако можех да спра
да бягам от света.
Уплашена съм
и не искам да си тръгваш.
Чувствам те толкова близо
до сърцето ми и същевременно така
далеч от самата мен.

Всичко , което правех
нямаше значение
всеки път когато си поемах дъх
в съзнанието ми изплуваше твоя образ.
Повредена ли съм
или наистина обичам?

Разтварям се
в теб
като хапче
знам че не си болен
знам че няма да
притъпя болката
но поне
мога да те докосна
и да кажа
колко държа на теб
преди да си тръгнеш..

А аз съм нежна..
толкова съм нежна
и крехка
моля те , не ме чупи
не се опитвай да
пречупиш духът ми..

Грапави тапети
неясни вълни
ме обливат
и преливат в
тялото ми
потръпвам
и мечтая
все така замислена
и лъщяща на самота.

Изтръгвам от себе си
присъствието
и ти оставям
една бележка
един белег
странен спомен
и глуха празнота
отломка от сълза
и няма зима..

не ме наранявай..

0 коментара: